شرکت تولیدی ماشین آلات چانگ کینگ هواسدان که در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد، یک شرکت خصوصی با فن آوری بالا است که در زمینه تولید و فروش ماشین آلات فعالیت می کند و عمدتا بر تولید و بهره برداری ماشین آلات کوچک و متوسط متمرکز است. 

محصولات این شرکت مجموعه ای از ماشین آلات کوچک و متوسط را تولید می کند، مانند خاک ورزی، کشت، مدیریت، برداشت و حمل و نقل، همچنین موتورهای بنزینی عمومی، ژنراتورها، پمپ های آب، وسایل نقلیه کوچک و غیره را پوشش می دهد. دفتر مرکزی این شرکت در پارک صنعتی چونگ کینگ چینگ قرار دارد و دارای حدود ۶۰۰ کارمند، هواسدان بیش از ۸۰ نفر پرسنل فنی و حرفه ای، کارخانه تولیدی نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مربع با تولید و فروش سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی، ۵۰۰ هزار دستگاه موتور آلات بنزینی و ۸۰۰ هزار دستگاه انواع قطعات کلیدی است. 

این شرکت با ماموریت “ارائه یک روش زندگی راحت تر برای بشر” و چشم انداز “رهبری صنعت و همگام سازی جهان”، بر پایه اعتماد به نفس، به نوآوری ادامه خواهد داد، تلاش خواهد کرد تا شرکت را به یک شرکت بسیار تاثیرگذار در صنعت تبدیل کند، پیشرفت فن آوری و نوآوری مدیریتی صنعت را رهبری کند، و همگام با توسعه اقتصاد جهانی و پیشرفت تمدن بشری حرکت کند.

کارخانه هواسدان